Přehled služeb, které Vám nabízíme

analyza-klicovych-slov

Analýza klíčových slov

  • Základní stavební kamenem každého úspěšného webu

    Výsledný dokument, který Vám naservírujeme, obsahuje seznam klíčových slov, která zadávají uživatelé hledající Vaše produkty, služby či přímo Vaši firmu.

  • Smysl analýzy je jednoduchý

    Pokud víme, jaká klíčová slova uživatelé zadávají, když přicházejí na konkrétní stránku webu, máme poměrně jasnou představu o tom, co ve skutečnosti hledají.

  • Zákazník na jedno kliknutí najde to, co hledá

    Na základě analýzy klíčových slov Vám dokážeme nabídnout takový obsah, jaký návštěvník Vašeho webu požaduje a očekává. Návštěvník tedy nemusí proklikávat web, nebo ještě hůř, jít ke konkurenci. Na jedno kliknutí u Vás najde přesně to, co hledá a šance, že Vás kontaktuje, nebo u Vás nakoupí, tak rapidně stoupá.

Myslíte si, že na analýze klíčových slov nezáleží? Naopak! Při jejím podcenění riskujete, že obsah Vašeho webu bude plný věcí, které na internetu nikdo nehledá. A nebo budete mít na webu obsah, který lidé sice hledají, ale představují si pod ním něco zcela jiného, než vy. Úplně snadno se totiž může stát, že na Váš web nikdo nechodí jenom proto, že zákazníci hledají produkty pod jiným názvem, než je vy nabízíte. To vše jsou chyby, které analýza klíčových slov snadno odhalí, vyřeší a přinese vám tak množství nových zakázek. Stejně jako mnoho jiných analýz je i analýza klíčových slov živým dokumentem a pokud se věnujete aktualizaci dat i třeba jen jednou ročně, můžete s její pomocí objevit úplně nový trh.

Díky analýze klíčových slov víte, kdo na Váš web přichází a co hledá.
Je na Vás, abyste mu to nabídli!

Analýza klíčových slov je nezastupitelným pomocníkem

  • NAJDE FRÁZE, KTERÉ MAJÍ SMYSL

    Výsledkem jsou slovní spojení, která lidé skutečně zadávají při hledání Vašich služeb. To vám umožní mít na každé stránce obsah, který uživatel hledá.

  • Ukáže vám, jak uživatelé přemýšlí

    Podle dodatečných údajů, které uživatelé zadávají spolu s klíčovými slovy zjistíte, co a jak hledají a také jak postupují, pokud to nenajdou. A vám to pomůže připravit skvělé cílové stránky.

  • PODÍVÁTE SE NA VÁŠ BYZNYS OČIMA ZÁKAZNÍKA

    Třeba se dozvíte, že vaše produkty zákazníci využívají způsobem, který vás doposud ani nenapadl. Nebo třeba, že vaše zboží hledají pod názvy, které vůbec neznáte.

Domluvte si s námi nezávaznou schůzku

Na reálných datech Vám ukážeme, jak dokáže analýza klíčových slov nakopnout úspěšnost webové stránky.